vineri, 4 noiembrie 2011

Inceput

In ultima vreme viata mea e plina de inceputuri .In viata profesionala o iau de la capat (desi mi-e foarte greu , dar sunt obligata ), in viata personala va fi o schimbare in sensul ca nu voi mai fi cu Luana (fetita mea) in orice moment si, de asemenea , exista un inceput si in viata spirituala .Doar aici mi-am gasit linistea deocamdata .Mai exact : am inceput sa creez.Am descoperit tehnica decupajului(tehnica servetelului) si ce lucruri minunate se pot realiza cu ajutorul acesteia.Toata lumea ma sustine , desi mai am pana la crearea de lucruri aproape perfecte(nu cred in perfectiune absoluta).
Astfel ca pe acest blog veti gasi obiecte decorate de mine si care poarta in ele o bucatica din sufletul meu .Sper ca veti dori la un moment dat ca ele sa faca parte din viata voastra sau a celor dragi .
Va invit sa patrundeti in boutique !Calatorie placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu